Home » Stiri asigurari » GROUPAMA si Politia Romana lanseaza o campanie de prevenire a furturilor din locuinte si masini

GROUPAMA si Politia Romana lanseaza o campanie de prevenire a furturilor din locuinte si masini

111 225x145 GROUPAMA si Politia Romana lanseaza o campanie de prevenire a furturilor din locuinte si masiniGROUPAMA Asigurari, impreuna cu Inspectoratul General al Politiei Romane, lanseaza o campanie destinata prevenirii talhariilor, furturilor din locuinte si a furturilor de si din masini, denumita “Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi”.

Campania, care se va desfasura in perioada aprilie-septembrie 2014 pe plan national, este a patra colaborare a GROUPAMA cu Inspectoratul General al Politiei Romane cu scopul de a atentiona si informa publicul larg asupra masurilor de prevenire a furturilor din locuinte, de si din automobile si a talhariilor.

Actiunea GROUPAMA va beneficia de o campanie de comunicare integrata, ce va include platforma online prevenire.GROUPAMA.ro, care va gazdui informatii si recomandari pentru prevenirea infractiunilor, precum si sectiuni interactive pentru vizitatori.

Totodata, mesaje de prevenire si atentionare vor fi distribuite si prin continut multimedia si imagini reprezentative care se vor distribui in mediul online si pe retele de socializare cu scopul de a ilustra usurinta cu care infractorii pot obtine informatii despre oricine face publice detalii personale in aceste medii. La cererea GROUPAMA, peste 150.000 de flyere si afise cu recomandari pentru prevenirea infractiunilor vor fi expuse si distribuite in sediile unitatilor de politie, in centre comerciale si in diferite spatii publice. Un alt element al campaniei GROUPAMA va fi reprezentat de intalniri cu publicuri tinta: asociatii de proprietari, asociatii profesionale si angajati din sectorul public si privat.

Prevenirea riscurilor este parte a misiunii GROUPAMA Asigurari, in linie cu valorile care ne ghideaza intreaga activitate: responsabilitate, solidaritate si proximitate. La nivelul grupului, prevenirea a fost pe parcursul mai multor decenii si este in continuare un domeniu cheie in cadrul initiativelor de responsabilitate sociala. Suntem mandri ca putem pune in practica si in Romania astfel de actiuni, impreuna cu parteneri ca Politia Romana, alaturi de care am construit in ultimii 4 ani un parteneriat.“,  a declarat Georgiana MIRON, Director de Marketing si Comunicare GROUPAMA Asigurari.

Campania “Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi” este cea de-a 4-a initiativa din cadrul parteneriatului dintre GROUPAMA Asigurari si Politia Romana, care urmeaza unor proiecte ce au tintit informarea si educarea publicului in vederea prevenirii furturilor din locuinte si de/din autovehicule, cum ar fi “Nu-ti scapa casa din ochi!” din 2013 sau “Nu-ti lasa masina la indemana hotilor!” din 2012.

“Nu s-a inventat acea incuietoare care nu poate fi deschisa. Masurile de siguranta trebuie sa fie in concordanta cu bunurile pe care le protejam”, au spus politistii.

Potrivit Politiei Romane, infractiunile contra patrimoniului reprezinta 51,6% din totalul infractiunilor sesizate, si pentru prima data in ultimii 10 ani, in anul 2013, datorita actiunilor preventive si a activitatilor investigative desfasurate de politisti, au inregistrat o scadere de 6,4%. Scaderea infractiunilor contra patrimoniului este data, in principal, de trendul descendent al faptelor de furt si talharie.

Cele mai vizitate

Reclama video

Bad Behavior has blocked 95 access attempts in the last 7 days.

Switch to our mobile site